Elidor wrote: > > tedy myslite ze je lepe mensi banner, drzici se tematu, nezli trochu " > prasteny " > banner ktery vice upouta ? ( myslim z hledisk auspesnosti odkliknuti ) Pokud se jedna o prodej zbozi, bude mit banner, ktery vse odhali, nizsi uspesnost odkliknuti, ale je velka nadeje, ze realna uspesnost bude vyssi - proste kliknou na to jenom lidi, kteri danou vec planuji koupit. U sluzeb (vyhledavace, katalogy, online shopy atd.) muze byt banner trosku tajemnejsi, protoze je zase pomerne slusna sance, ze cloveka sluzba zaujme az kdyz ji uvidite 'v akci', zatimco kdyby se to hned prozradilo, mozna by si jenom rekl: "Ach jo, zase dalsi katalog (shop...), na to kaslu". Tohle je ciste muj nazor, nejdena se o zadnou marketingovou studii :) MK /\ ----------------------------------/ \---------------------------------- Michal Krause - 4WeB /\ / \ /\ mailto:mike@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba Na vrcholu http://4web.navrcholu.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7665279 / \ / \ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST