On Sun, 9 Aug 1998, Michal Krause wrote: > Ono vubec Zmije ma zajimave bannery. Viz ten s napisem Neviditelny pes. > Myslim, ze ac to neni zakazane, mela by reklama mit urcite meze. > Reklama je odjakziva stavena na tom, ze se cloveku nerekne uplne vsechno > (ne nadarmo se rika, ze reklama je od slova klamat :), ale tohle se mi > nezda. Pokud me nekdo klame tim, ze udela na banneru pseudotlacitko, > pseudoposuvnik atd. tak jsem trouba, ze jsem na to naletel. Ale pokud je > nekde napsano 'Ovoce a zelenina' a vede to na 'Drogerii', je to proste > lez~. *** Pohled z druhe strany - ZMIJE se snazi (bez komentare jak uspesne/neuspesne) prinaset informace o aktualizaci stranek ceskeho Internetu. neviditelny pes mezi ne patri a je mu venovano pomerne casto misto. Inu rikaji, prinasime cerstve informace o NP. A pohled z "filozoficke" pozice na problem obecne - Co udela clovek, ktery sel do zeleniny pro banan v okamziku, kdy se ocitne v drogerii? Nemluvim o zenach =) Adam Hauner ---------------------------------------------------------------------------- Adam Hauner (AHA) aha@pinknet.cz Projekt PinkNet +420 603 471460 ICQ: 3443338 projekt@pinknet.cz http://www.postcard.cz/ ------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST