On Sun, 9 Aug 1998, Michal Krause wrote:
> Ono vubec Zmije ma zajimave bannery. Viz ten s napisem Neviditelny pes.
> Myslim, ze ac to neni zakazane, mela by reklama mit urcite meze.
> Reklama je odjakziva stavena na tom, ze se cloveku nerekne uplne vsechno
> (ne nadarmo se rika, ze reklama je od slova klamat :), ale tohle se mi
> nezda. Pokud me nekdo klame tim, ze udela na banneru pseudotlacitko,
> pseudoposuvnik atd. tak jsem trouba, ze jsem na to naletel. Ale pokud je
> nekde napsano 'Ovoce a zelenina' a vede to na 'Drogerii', je to proste
> lez~.
*** Pohled z druhe strany - ZMIJE se snazi (bez komentare jak
uspesne/neuspesne) prinaset informace o aktualizaci stranek ceskeho
Internetu. neviditelny pes mezi ne patri a je mu venovano pomerne casto
misto. Inu rikaji, prinasime cerstve informace o NP.
A pohled z "filozoficke" pozice na problem obecne - Co udela clovek,
ktery sel do zeleniny pro banan v okamziku, kdy se ocitne v drogerii?
Nemluvim o zenach =)
Adam Hauner
----------------------------------------------------------------------------
Adam Hauner (AHA)
aha@pinknet.cz Projekt PinkNet
+420 603 471460 ICQ: 3443338 projekt@pinknet.cz
http://www.postcard.cz/
------------------------------------------=[ pinknet on every screen ]=-----
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST